Ano, jsme autorizované servisní středisko všech námi servisovaných značek.

1. Svoz naším kurýrem

Svoz si můžete objednat těmito způsoby:

2. Osobně

Přineste vadné zařízení do některého z našich servisních nebo sběrných míst:

3. Přepravní službou

Zařízení zašlete na adresu servisního střediska:

VSP DATA a.s.
Areál Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Stav vaší zakázky si můžete ověřit na našich servisních stránkách nebo dotazem na zákaznické podpoře a to telefonicky na čísle +420 381 489 800 nebo emailem na adrese podpora@vspdata.cz.

Ano, k vybraným značkám a modelům prodáváme originální příslušenství jako jsou například baterie, sluchátka, držáky, nabíječky, ovladače a další.   

Dotaz na cenu a dostupnost příslušenství zašlete na emailovou adresu servisního střediska. Seznam servisních středisek naleznete na stránce kontakty.
Do emailu uveďte značku, model a výrobní číslo (IMEI). 

  • Hotově na všech servisních a sběrných místech nebo při převzetí zařízení od přepravní služby (dodání na dobírku).
  • Platební kartou na všech servisních a sběrných místech nebo při převzetí zařízení od přepravní služby (dodání na dobírku).
  • Předem převodem na účet na základě zálohové (proforma) faktury.
  • Platební službou PayPal.

Zadat novou reklamaci

Doporučujeme:

  • Společně s vadným zařízením předejte na reklamaci i veškeré příslušenství, které bylo součástí originálního balení zařízení.
  • Zálohujte svá uživatelská data. Neneseme žádnou odpovědnost za ztrátu dat, která může nastat během záruční opravy zařízení.
  • Zásilku odesílejte v takovém obalu, který ochrání Vaše zařízení před dalším poškozením. V případě poškození zařízení přepravou může být servisním střediskem reklamace zamítnuta.
  • Nezasílejte do servisu žádné příslušenství, které nebylo součástí originálního balení zařízení (ochranná pouzdra a kryty, SIM karty, tašky k notebookům apod.).
  • Seznamte se s Všeobecnými obchodními a servisními podmínkami.

Ano, pokud to charakter závady dovolí, můžeme provést opravu zařízení na počkání.  

Před návštěvou servisního střediska kontaktujte servisní středisko a ověřte si možnost opravy na počkání. Seznam servisních středisek naleznete na stránce kontakty

Při dotazu emailem uveďte značku, model, výrobní číslo (IMEI) a co nejpodrobněji popište závadu zařízení. Pokud bude oprava na počkání možná, zarezervujeme Vám náhradní díly a servisního technika na dobu, kterou si domluvíte. 

1. Svoz naším kurýrem

Svoz si můžete objednat těmito způsoby:

2. Osobně

Přineste vadné zařízení do některého z našich servisních nebo sběrných míst:

3. Přepravní službou

Zařízení zašlete na adresu servisního střediska:

VSP DATA a.s.
Areál Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Svoz vadného zařízení si můžete objednat:

Svoz zajišťuje přepravní společnost DPD.

Stav vaší zakázky si můžete ověřit na našich servisních stránkách nebo dotazem na zákaznické podpoře a to telefonicky na čísle +420 381 489 800 nebo emailem na adrese podpora@vspdata.cz.

Ano, doporučujeme vám provést zálohu všech důležitých dat, která v zařízení máte. Z důvodu diagnostiky nebo odstranění závady mohou být veškerá vaše data smazána nebo přepsána. 

Společnost VSP DATA a.s. nenese žádnou odpovědnost za ztrátu dat, která může nastat během opravy zařízení. 

Ochranná skla a fólie displeje nebo polepy krytů, které nejsou standardní součástí zařízení, mohou být bez náhrady odstraněny.

Důvody k odstranění ochranných prvků jsou například:

  • nutnosti ověření stavu zařízení
  • demontáže přístroje
  • výměny dotykového panelu
  • výměny celé jednotky

Doporučujeme proto tyto ochranné prvky před opravou odstranit.

V případě záruční opravy (reklamace) se záruka na zařízení prodlužuje o reklamační lhůtu. U pozáručních oprav je záruka na práci i díly 3 měsíce.

Zadat novou mimozáruční opravu

Doporučujeme:

  • Společně s vadným zařízením předejte na reklamaci i veškeré příslušenství, které bylo součástí originálního balení zařízení.
  • Zálohujte svá uživatelská data. Neneseme žádnou odpovědnost za ztrátu dat, která může nastat během záruční opravy zařízení.
  • Zásilku odesílejte v takovém obalu, který ochrání Vaše zařízení před dalším poškozením.
  • Nezasílejte do servisu žádné příslušenství, které nebylo součástí originálního balení zařízení (ochranná pouzdra a kryty, SIM karty, tašky k notebookům apod.).
  • Seznamte se s Všeobecnými obchodními a servisními podmínkami.

Ano, pokud to charakter závady dovolí, můžeme provést opravu zařízení na počkání.  

Před návštěvou servisního střediska kontaktujte servisní středisko a ověřte si možnost opravy na počkání. Seznam servisních středisek naleznete na stránce kontakty

Při dotazu emailem uveďte značku, model, výrobní číslo (IMEI) a co nejpodrobněji popište závadu zařízení. Pokud bude oprava na počkání možná, zarezervujeme Vám náhradní díly a servisního technika na dobu, kterou si domluvíte. 

1. Svoz naším kurýrem

Svoz si můžete objednat těmito způsoby:

2. Osobně

Přineste vadné zařízení do některého z našich servisních nebo sběrných míst:

3. Přepravní službou

Zařízení zašlete na adresu servisního střediska:

VSP DATA a.s.
Areál Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Svoz vadného zařízení si můžete objednat:

Svoz zajišťuje přepravní společnost DPD.

Stav vaší zakázky si můžete ověřit na našich servisních stránkách nebo dotazem na zákaznické podpoře a to telefonicky na čísle +420 381 489 800 nebo emailem na adrese podpora@vspdata.cz.

Dotaz na předběžnou cenu opravy zašlete na emailovou adresu servisního střediska. Seznam servisních středisek naleznete na stránce kontakty.  

Do emailu uveďte značku, model, výrobní číslo (IMEI) a co nejpodrobněji popište závadu zařízení. 

Ano, doporučujeme vám provést zálohu všech důležitých dat, která v zařízení máte. Z důvodu diagnostiky nebo odstranění závady mohou být veškerá vaše data smazána nebo přepsána. 

Společnost VSP DATA a.s. nenese žádnou odpovědnost za ztrátu dat, která může nastat během opravy zařízení. 

Ochranná skla a fólie displeje nebo polepy krytů, které nejsou standardní součástí zařízení, mohou být bez náhrady odstraněny.

Důvody k odstranění ochranných prvků jsou například:

  • nutnosti ověření stavu zařízení
  • demontáže přístroje
  • výměny dotykového panelu
  • výměny celé jednotky

Doporučujeme proto tyto ochranné prvky před opravou odstranit.

V případě záruční opravy (reklamace) se záruka na zařízení prodlužuje o reklamační lhůtu. U pozáručních oprav je záruka na práci i díly 3 měsíce.